Jäsenedut

Jäseneksi voit liittyä helposti. Täytä oheinen jäsenlomake ja valitse yhdistykseksi Hämeenlinnan Reumahdistys ry. Voit myös ottaa yhteyttä yhdistyksemme toimistoon ja pyytää lähettämään liittymislomakkeen postitse.

Voit liittyä Hämeenlinnan Reumayhdistyksen jäseneksi tämän sivuston kautta. Samalla liityt Suomen Reumaliitto ry:n jäseneksi. Liittymällä jäseneksemme saat käyttöösi monia etuja. Täytettyäsi liittymiskaavakkeen, saat Reumaliiton kautta jäsenmaksulaskun. Antamiasi tietoja käsitellään luottamuksellisesti ja säilytetään yllämainitun yhdistyksen jäsenrekisterissä ja luovutetaan vain Suomen Reumaliitto ry:lle.

Maksettuasi jäsenmaksun saat seuraavia Hämeenlinnan Reumayhdistyksen ja Reumaliiton tarjoamia palveluita ja etuja:

• Reuma-lehti neljä kertaa vuodessa
  • Reumaliiton julkaisut ja muut aineistot
  • Mahdollisuus osallistua Reumaliiton ja yhdistyksen tukemiin virkistys- ja kuntolomiin
  • Pääset käyttämään Reumaliiton maksuttomia tukipuhelimia
  • Voit osallistua liikuntaryhmiin mm. lämminvesiallasjumppaan ja kuntosaliryhmään
  • Pääset mielenkiintoisille retkille
  • Osallistumaan luento- ja koulutustilaisuuksiin
  • Mahdollisuus vertaistukeen ja yhdessäoloon
  • Uusi jäsen Holiday Club (käy katsomassa Reumaliiton sivuilta)
  • Jalkaterapiapalvelut 10 % alennuksella Jalkahuolto ja kosmetologinen hoitola, Saaristenkatu 3, 13100 Hämeenlinna. Puh. 03-653 7688.

Katso kaikki Reumaliiton jäsenedut

JÄSENILLAT

Ilmoittelemme asioista ja yhdistyksemme tilaisuuksista kotisivuillamme, sekä Hämeenlinnan Kaupunkiuutisten järjestötoiminta palstalla keskiviikkoisin. Löydät meidät myös instagramista ja facebookista. Olet lämpimästi tervetullut kaikkiin tilaisuuksiin!

ADRESSIT

Hämeenlinnan Reumayhdistyksen omat adressit ovat myynnissä. Hinta 10 euroa kappale. Saatavilla jäsenilloissa tai voit kysellä hallituksen jäseniltä.

MUUTOKSET

Jos osoitteesi muuttuu, haluat syystä tai toisesta erota yhdistyksestä, tai sinulla on muuta kerrottavaa Hämeenlinnan reumayhdistykselle, otathan ystävällisesti yhteyttä hameenlinnanreumayhdistys@gmail.com.

Liity Reumaliiton jäseneksi täyttämällä jäsenlomake. Valitse yhdistykseksi Hämeenlinnan Reumayhdistys ry

Täytä liittymislomake

Jäsenmaksu on aikuisilta 25 € / vuosi, josta maksamme 11 € Reumaliitolle.
Lapsijäsenet 6 € / vuosi.

HÄMEENLINNAN REUMAYHDISTYS RY

Katistentie 100 A 22, 13210 Hämeenlinna