Ajankohtaista

Tapahtumatiedot 2024 tarkentuvat ja päivittyvät jatkuvasti. Muutoksista sekä uusista tilaisuuksista ilmoitellaan sitä mukaa kuin tietoa karttuu. Käythän säännöllisesti vilkuilemassa!

TAMMIKUU

•  Kuntosali-  ke 10.1. ja allasvoimisteluryhmä ti 9.1. alkavat (katso tarkemmin sivulta Liikunta)
  •  Pieni Ele -lipaskeräykset Presidentin vaaleissa . Katso Ajankohtaista ilmoitus ja ilmoittaudu lipasvahdiksi.

HELMIKUU

• Tarinatupa kokoontuu ma 12.2. hyvään uneen vaikuttavien asioiden tiimoilta Heidi Virolaisen johdolla. Katso Ajankohtaista ilmoitus.

MAALISKUU

• Tarinatupa: Kukkasidontaa ja asetelman tekoa ammattilaisen johdolla. Katso Ajankohtaista ilmoitus.
  • Tuki- ja ohjauspiste  Keltaisen nauhan teemalla Pääterveysaseman aula to 21.3. klo 12.30-14.00.

HUHTIKUU

• Kuntousviikko Kiipulassa (5 pv) valituille jäsenille. Katso Ajankohtaista ilmoitus.
  • Kuntosali- ja allasvoimisteluryhmät päättyvät kuun lopussa
  • Teatteri-ilta Hämeenlinnan kaupunginteatterilla: Kysy siskoilta 26.4. klo 19.00. Katso Ajankohtaista ilmoitus.
  • Yhdistyksen kevätkokous on 8.4.2024 klo 18.00.

TOUKOKUU

• Kevätretki 27.5. 2024 Hauholle  Uiskolaan klo 14.00  ja lisäohjelma tarkentuu vielä

KESÄKUU

• Pieni Ele -keräys Europarlamenttivaaleissa: ajat ja paikat ajankohtaistailmoituksessa

HEINÄKUU

• Hämeenilinnan Uusi Kesäteatteri HUK: esitys Elämältä kaiken sain Hämeenlinnan kaupunginpuistossa.

ELOKUU

• Retkipäivä ulkoillen

SYYSKUU

• Kuntosali- ja allasvoimisteluryhmät alkavat
  • Tarinatupa kokoontuu
  • Yhdistys on KHKS:n OLKA-pisteellä ja TK:n Tuki- ja ohjauspisteellä, ajankohdat tarkentuvat lähempänä.

LOKAKUU

• Reumaviikolla mielenkiintoinen luento ja kaikenlaista oheisohjelmaa.
  • Iltapäivä nauttien Aulangon kylpylässä
  • Ensitieto tapaaminen yhdistykseen 2024 liittyneille uusille jäsenille .

MARRASKUU

• Syyskokous
  • Tarinatupa kokoontuu
  • Konsertti

JOULUKUU

• Joulujuhla
  • Teemme matkan joulumarkkinoille, paikkakunta vielä avoin
  • Kuntosali- ja allasvoimisteluryhmät jäävät joulutauolle

26.4. klo 19.00 Hämeenlinna teatterilla.

Kysy siskoilta on musiikkiteatteria josta ei lauluvoimaa ja naisenergiaa puutu!

Näin esitellään   a capella-henkistä musiikkia tarjoileva ja huippuesiintyjillä maustettu Hämeenlinnan teatterin energisoiva näytelmä. Mukana mm. Laura Voutilainen, Kaija Kärkkäinen ja Sonja Silvander-Valo yhdessä Hämeenlinnan teatterin omien taitavien näyttelijöiden kanssa.

Mukaan pääsee yhdistyksen jäsen maksamalla 30 € ja 40 € jos et ole yhdistyksen jäsen. Lipun hinta sisältää väliaikatarjoilun.

Sitovat imoittautumiset Marianne Hoville tekstiviestillä 25.3. mennessä. Laita viestiin mukaan tieto mahdollisesta allergiasta/erikoisruokavaliosta sekä maksa liput yhdistyksen tilille FI67 5680 0050 6390 83 viitenumerolla 20268

Tervetuola teatteriin!