Ajankohtaista

Tapahtumatiedot 2024 tarkentuvat ja päivittyvät jatkuvasti. Muutoksista sekä uusista tilaisuuksista ilmoitellaan sitä mukaa kuin tietoa karttuu. Käythän säännöllisesti vilkuilemassa!

TAMMIKUU

•  Kuntosali-  ke 10.1. ja allasvoimisteluryhmä ti 9.1. alkavat (katso tarkemmin sivulta Liikunta)
  •  Pieni Ele -lipaskeräykset Presidentin vaaleissa . Katso Ajankohtaista ilmoitus ja ilmoittaudu lipasvahdiksi.

HELMIKUU

• Tarinatupa kokoontuu ma 12.2. hyvään uneen vaikuttavien asioiden tiimoilta Heidi Virolaisen johdolla. Katso Ajankohtaista ilmoitus.

MAALISKUU

• Tarinatupa: Kukkasidontaa ja asetelman tekoa ammattilaisen johdolla. Katso Ajankohtaista ilmoitus.
  • Tuki- ja ohjauspiste  Keltaisen nauhan teemalla Pääterveysaseman aula to 21.3. klo 12.30-14.00.

HUHTIKUU

• Kuntousviikko Kiipulassa (5 pv) valituille jäsenille. Katso Ajankohtaista ilmoitus.
  • Kuntosali- ja allasvoimisteluryhmät päättyvät kuun lopussa
  • Teatteri-ilta Hämeenlinnan kaupunginteatterilla: Kysy siskoilta 26.4. klo 19.00. Katso Ajankohtaista ilmoitus.
  • Yhdistyksen kevätkokous on 8.4.2024 klo 18.00.

TOUKOKUU

• Kevätretki 27.5. 2024 Hauholle  Uiskolaan klo 14.00  ja lisäohjelma tarkentuu vielä

KESÄKUU

• Pieni Ele -keräys Europarlamenttivaaleissa: ajat ja paikat ajankohtaistailmoituksessa

HEINÄKUU

• Hämeenilinnan Uusi Kesäteatteri HUK: esitys Elämältä kaiken sain Hämeenlinnan kaupunginpuistossa.

ELOKUU

• Retkipäivä ulkoillen

SYYSKUU

• Kuntosali- ja allasvoimisteluryhmät alkavat
  • Tarinatupa kokoontuu
  • Yhdistys on KHKS:n OLKA-pisteellä ja TK:n Tuki- ja ohjauspisteellä, ajankohdat tarkentuvat lähempänä.

LOKAKUU

• Reumaviikolla mielenkiintoinen luento ja kaikenlaista oheisohjelmaa.
  • Iltapäivä nauttien Aulangon kylpylässä
  • Ensitieto tapaaminen yhdistykseen 2024 liittyneille uusille jäsenille .

MARRASKUU

• Syyskokous
  • Tarinatupa kokoontuu
  • Konsertti

JOULUKUU

• Joulujuhla
  • Teemme matkan joulumarkkinoille, paikkakunta vielä avoin
  • Kuntosali- ja allasvoimisteluryhmät jäävät joulutauolle

Yhdistyksen tukemaa kuntoutusta Janakkalan Kiipulassa

Viisipäiväisen kuntoutusviikon monipuoliseen ohjelmaan sisältyy päivittäin neljä tuntia erilaisia aktiviteetteja asiantuntijoiden johdolla. Vaihtelevien liikunnallisten osuuksien lisäksi tarjolla on keskustelua, tietopaketteja erilaisista tärkeistä teemoista, kuten uni ja palautuminen, ravinto sekä stressi. Unohtamatta käsillä tekemisen aivoja aktivoivaa ja virittävää toimintaa.

Yöpyvillä kuntoutujilla on ohjelman ulkopuolella mahdollisuus saunoa, uida ja nauttia pihapiirin aktiviteeteista, sekä ulkoilureiteistä.

Jos olet ollut kaksi vuotta yhdistyksen jäsenenä, ja viimeisestä yhdistyksen tukemasta kuntoutuksestasi on aikaa viisi vuotta, tämä viesti on juuri sinulle!

Kuntoutusviikko maksaa 100 €/hlö sisältäen yöpymisen kahden hengen huoneissa sekä ruuat.

Sitovat ilmoittautumiset tekstiviestillä Kirsti Nasille numeroon 040 7386359 ja maksu yhdistyksen tilille FI67 5680 0050 6390 83 viitteellä 20255 viimeistään 24.3.

(Kuntoutukseen ilmoittautuneita tulee olla 7 hlöä toteutuakseen, mukaan otetaan 10 henkeä)